Które bolerko wybrać do ślubnej sukni gdy ślub bierze się zimą?

Datę ślubu wraz z przyszłym mężem wyznaczyliśmy na styczeń, dlatego też musiałam poszukać odpowiedniego okrycia do mojej sukni ślubnej.

Poszukiwania pochłonęły bardzo dużo czasu, gdyż potrzebowałam znaleźć takie okrycie, które nie przytłoczy sukni, i równocześnie będzie bardzo wyglądać.

min1253526565.jpg

W całej stylizacji chciałam wyglądać niczym Królowa Śniegu, elegancko i lekko.

Sporo interesujących modeli znajduje się na tej stronie internetowej Sklep slub-market.pl, na której odkryłam to czego potrzebowałam.

Skomentuj

